| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
J@nne Administratör

Registreringsdatum: 19 augusti 2004 Inlägg: 491 Ort: Nybro
|
|
Jaha då var det dags för Sten Sturesnurren igen och det är jag och Marie som är lagledare.
Vi är 14 par som tävlar på söndagen, så det blir full fart under hela eftermiddagen.
Glädjande är att det kanske blir sovmorgon för de flesta då vi samlas i omklädningsrummet först vid kl. 12.00.
Viktigt är dock att ni måste telefonavpricka er mellan 8.15-8.30 på söndagsmorgonen. Missar ni detta kommer ni att strykas.
Skulle nåt hända under dagen så hör ni av er så snabbt det går, vi är på plats i Sävsjö under hela morgonen.
Buggen startar preliminärt 13.45 med uttagning i BVC och beräknas vara slut vid 18.00.
Pierre är chaufför i minibussen för dagen och han meddelar här när han tänker köra från Kalmar.
Ni når oss på 073-332 79 72
 _________________ "Winning is the science to be totally prepared"
"Den som inte kan dansa skyller på golvet"
Behöver DU en hemsida eller kolla in mina bilder Fotoalbum! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Tjockisen Moderator

Registreringsdatum: 26 juli 2004 Inlägg: 127 Ort: Kalmar
|
|
Hej!
Vi behöver ju inte åka så tidigt, eftersom vi inte ska var där förrän kl. 12.00. Men med tanke på att det kan vara dåligt väder så åker vi ändå i god tid. kl.08.45 lämnar bussen Kalmar, de som inte är på plats då, får inte följa med helt enkelt
De som är anmälda till minibussen är : Stefan, Amali, Andreas, Emelie, Erik, Filippa och ?Åsa?
Mvh
Busschauffören _________________ Drive It Like You Stole It! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Tjockisen Moderator

|
|
Nu har det tyvärr hänt igen.
Minibussen har tappat medresenärer. Det är flera stycken som har hoppat av samåkningen i minibussen, vilket är väldigt tråkigt när man bokar och betalar för en buss i onödan, men nu är det som det är.
Det jag vill komma till är att det finns lediga platser, om det nu är så att någon vill åka med, antingen tävlande, eller för att åka med och titta.
Är det så, så ring mig på
0731 815741 _________________ Drive It Like You Stole It! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
B&B Veteran

Registreringsdatum: 02 oktober 2004 Inlägg: 256
|
|
Lycka till idag Spinnrockare...
B&B |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Tjockisen Moderator

|
|
Jag har lagt upp lite bilder från Söndagen.
http://www.pixbox.se/alb_show_id1167452_page0.html
Janne kompletterar säkert inom kort!
Jag har betydligt fler bilder, men onödigt att fylla vårt lagringsutrymme på PIXBOX, med tanke på att Janne också har en hel del som han säkert lägger ut. _________________ Drive It Like You Stole It! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
J@nne Administratör

|
|
Eftersom du säger det så ligger det lite fler ute nu. _________________ "Winning is the science to be totally prepared"
|
| Till överst på sidan |
|
 |
J@nne Administratör

|
|
Söndagens tävlingar präglades som vanligt av MYCKET folk överallt.
Vi var också många, 11, 5 par då Frida dansade med Jerry från Jivers.
Det var många domare på lördagens GP och så även denna dag, 5 st och det verkade som om de dömde mycket på fart och hårt jobbande par.
Våran framtid Erik och Filippa gjorde en jättebra dans och dom blir bättre och bättre men idag räckte det till en 7:e plats.
Vår juniorer i JD kämpade på bra och de dansade båda i final men någon pallplats blev det inte, Måns och Emilia placerade sig på 5:e plats precis före Ludde och Maja.
Jacob och Petra stod för dagens bästa resultat, en vinst i BJC och de resterande poängen för klassuppflyttning inkasserades så nu har vi ett JuniorB par i klubben också, jättegrattis till dem.
Jonny och Evelyn kämpade på bra men de gick inte vidare till semifinalen.
Vuxen C var det den största klassen och den klart tuffaste, där blev det uttagning, av våra 5 par så klarade sig tyvärr inte Jerry,Frida och David, Sara sig därifrån.
Övriga fastnade i kvartsfinalen där Daniel och Maria drog det längsta strået idag.
I 35+D spökade det lite för båda paren, Mats och Ingela hade mest spöken så de fick bara dansa en gång medans Mats och Lena fick ett litet hjärnsläpp i sin final, men de knep en hedrande 4:e plats och lade till ett uppflyttningspoäng i sin samling.
Summering av dagen är att det är JÄTTETUFFT i vuxenklasserna och att vi har duktiga barn och juniorer på gång.
Blir nog ett bra år för klubben iår.
Tack för mig och vi har rätt kul på tävlingar ändå, eller framför allt på väg hem när vissa har svårt att andas bara för att Pierre använder sitt sugrör
 _________________ "Winning is the science to be totally prepared"
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Tjockisen Moderator

|
|
haha!
Fick jag skulden för det?
 _________________ Drive It Like You Stole It! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
J@nne Administratör

|
|
Så var det väl  _________________ "Winning is the science to be totally prepared"
|
| Till överst på sidan |
|
 |
J@nne Administratör

|
|
Nu finns domarsiffrorna klara att laddas ned på resultatsidan för tävlingen. _________________ "Winning is the science to be totally prepared"
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|